Iklan Billboard 970x250

افغانستان چند ولسوالی دارد, نام های تمام ولایت ها و ولسوالی های افغانستان Home Facebook

Iklan 728x90

افغانستان چند ولسوالی دارد, نام های تمام ولایت ها و ولسوالی های افغانستان Home Facebook

اروزگان بادغیس بامیان بدخشان بغلان بلخ پروان پکتیا پکتیکا پنجشیر تخار جوزجان خوست دایکندی زابل سرپل سمنگان غزنی غور فاریاب فراه قندهار کابل کاپیسا قندوز کنر لغمان لوگر میدان وردک ننگرهار نورستان. ۲۴ اسفند حوت۱۳۹۹- ۲۰۲۱۳۱۴.


هفت ولایت جدید در افغانستان ایجاد می شود Bbc News فارسی

چندین سناریو برای آینده افغانستان را البته میتوان پیشبینی کرد اما شاید بتوان دستکم سه سناریوی محتمل.

افغانستان چند ولسوالی دارد. روند سقوط دنباله دار ولسوالی های افغانستان به دست طالبان. طالبان فقط بر ۱۱ ولسوالی افغانستان کنترول دارد. توضیح مدیریت سایت-پیراسته فرمنبع استفاده شده این گزارش تسنیم است با اصلاحات وافزودت تصاویر.

افغانستان دارای ۳۴ ولایت و ۳۶۴ ولسوالی دارد ولسوالی یا اولسوالی که یکی از واحدهای تقسیمات کشوری افغانستان است برابر واحدی در حدود فرمانداری و شهرستان در ایران است ولسوالی یک واژه پشتو است که از ولس یعنی مردم و پسوند والی تشکیل شده است. ولسوالی کران و منجان بزرگ ترین معدن لاجورد افغانستان را در خود دارد هر چند در حال حاضر استخراج معدن لاجورد متوقف است اما اگر طالبان این معدن را به کنترول بگیرند استخراج غیر قانونی از سر گرفته می شود و طالبان با استخراج این لاجورد به یک منبع بزرگ اقتصادی دست می یابند و با. قیصار از ولسوالیهای درجه اول ولایت فاریاب بوده پهناوری آن ۲۵۰۲ کیلومتر مربع است و با ۱۶۳۸۳۸ نفر جمعیت در سال ۱۳۹۹.

افغانستان در مجموع ۳۸۸ ولسوالی دارد. وزارت دفاع افغانستان میگوید که در مجموع ۹ ولسوالی در ولایتهای هلمند غزنی زابل و بدخشان از کنترول حکومت خارج اند و مخالفان مسلح بر این ولسوالیها حاکم اند افغانستان دارای ۳۴ ولایت میباشد که قرار ذیل اند زنان افغانستان در تاریخ افغانستان چند ولسوالی داردافغانستان. ولسوالی قیصار یکی از ۱۴ ولسوالی ولایت فاریاب به مرکزیت شهر قیصار در شمال غربی افغانستان است.

بر اساس یافته های گزارش تحقیقی رادیو آشنا صدای امریکا از جمله حدود ۳۹۰ ولسوالی در سراسر افغانستان ۱۱ولسوالی به صورت کامل در تصرف گروه طالبان. افغانستان چند شهر دارد نام و تعداد ولایات شهرها ولسوالی ها شهرستان ها در افغانستان 21 October 2021 تاریخ ENTERTAINMENT همه پست ها whdnbzd. سیاست استعمار افغانستان قدیمافغانستان نقشهافغانستان چند ولسوالی داردافغانستان در مسیر تاریخافغانستان چند ولایت داردافغانستان کابلافغانستان هراتافغانستان اسلامی امارت.

ولایت هلمند دارای مساحت۵۸۳۰۵۱کیلومتر مربع میباشد و این ولایت در فاصله ۱۶۲ کیلومتر با خط دیورند همسرحد می باشد. این 34 ولایت 364 ولسوالی دارد که قرار ذیل به معرفی میگیرم. ولسوالی دومین سطح تقسیمبندی کشوری در افغانستان محسوب میشود به طوری که هر ولایت از چند ولسوالی تشکیل شدهاست.

جوزا 29 1400 1640 AsiaKabul. افغانستان دارای ۳۶۳ ولسوالی رسمی ثبت شده است و ۲۴ ولسوالی دیگر در ۱۷ سال گذشته به شکل موقتی ایجاد شدهاند. زنان افغانستان در تاریخ افغانستان چند ولسوالی داردافغانستان نقشهافغانستان قدیمافغانستان کابلافغانستان در مسیر تاریخافغانستان چند ولایت داردافغانستان هراتافغانستان تاریخ.

روند سقوط دنباله دار ولسوالی های افغانستان به دست طالبان. اخبار هزاره های افغانستان افغانستان قدیمافغانستان نقشهافغانستان چند ولسوالی داردافغانستان در مسیر تاریخافغانستان کابلافغانستان چند ولایت داردافغانستان تاریخافغانستان هرات. خوست پکتیاگردیزمیوندو چند ولسوالی همجوار را به پاکستان واگدارشویدریرا این مناطق اصلا از پاکستان استخاینین ملی چون عبدالرحمان در تبانی با انگلیس برای ایجاد یک اوغانستان ساحته گی دست به این کار زداوغانستانرا به صاحبان اصلی اش واپس دهید.

چه تعداد ولسوالیهای افغانستان در کنترول حکومت و چه تعداد در تصرف طالبان اند قوس ۱۱ ۱۳۹۶ شریک ساختن چاپ در ولسوالیهای افغانستان که تحت کنترول طالبان اند و یا در ولسوالیهای که با تهدیدات بلند امنیتی روبهرو اند. ولسوالی های دره صوف بالا ولایت سمنگان و میرزکه پکتیا به تصرف گروه طالبان درآمد. نشست مسکو افغانستان قدیمافغانستان نقشهافغانستان چند ولسوالی داردافغانستان در مسیر تاریخافغانستان چند ولایت داردافغانستان کابلافغانستان هراتافغانستان اسلامی امارت.

ولسوالی یا اولسوالی یکی از واحدهای تقسیمات کشوری افغانستان و معادل شهرستان در ایران است. افغانستان چند ولسوالی دارد می 4 2021 ربات کشاورز تولید دانشگاه رپورتاژ فرهنگ كلكین برای خود رسالت خبری قایل نیست. برنامه پرسش و جایزه افغانستان دارای چند ولسوالی میباشد امید مورد علاقهتان قرار گیرد و فراموش نکید برای.

افغانستان چند ولسوالی دارد در کانون این حرکت تعدادی از پژوهشگران و چهره های دانشگاهی علاقمند به مسایل افغانستان قرار دارند که تلاش می کنند تا سطحی عمیق تر از فهم مسایل افغانستان را به جامعه. ولسوالی های ولایت هلمند. مرکز ولایت هلمند لشکرگاه است.

1- کابل 15 ولسوالی استالف بگرامی فرزه پغمان قره باغ کابل چهارآسیاب کلکان خاک جبار گلدره موسهی ده سبز سروبی میربچه کوت شکردره. افغانستان در مجموع ۳۴ ولایت و ۴۰۰ ولسوالی دارد. معلومات مکمل در باره 34 ولایت افغانستان.


ولایت های افغانستان ویکی پدیا دانشنامه آزاد


Logar لوگر معرفی ولايت لوگر لوگر يکى از ولايات مهم و مرکزى افغانستان محسوب ميشود که در ولايات درجه دوم قرار دارد همچنان يکی از ولايات آبده هاى باستانى و داراى


با و ل سوالی های افغانستان آشنا شویم خبرگزاری صدا و سیما


جنگ میان نیروهای دولت و گروه طالبان برای کنترل شهرک استراتژیک اسپین بولدک ادامه دارد Bbc News فارسی


ولسوالی های افغانستان ویکی پدیا دانشنامه آزاد


نام های تمام ولایت ها و ولسوالی های افغانستان Posts Facebook


ولسوالی های افغانستان ویکی پدیا دانشنامه آزاد


با و ل سوالی های افغانستان آشنا شویم خبرگزاری صدا و سیما


نام های تمام ولایت ها و ولسوالی های افغانستان Home Facebook


انتخابات افغانستان چرا رنگ غزنی در نقشه انتخابات خاکستری است Bbc News فارسی


ولسوالی های افغانستان ویکی پدیا دانشنامه آزاد


اکثر بخش های ۱۳ ولسوالی فاریاب در دست طالبان است


چه تعداد ولسوالی های افغانستان در کنترول حکومت و چه تعداد در تصرف طالبان اند


جغرافیه عمومی افغانستان Nadia Angomans Jimdo Page


ولسوالی های افغانستان ویکی پدیا دانشنامه آزاد


ولسوالی های افغانستان ویکی پدیا دانشنامه آزاد


افغانستان ویکی شیعه


ولسوالی اناردره ولایت فراه پس از چند ساعت حاکمیت طالبان دوباره به دست نیروهای دولتی افتاد


افغانستان تنش ها در بهسود ادامه دارد آیا دولت با مردم اعلام جنگ کرده است اخبار آسیا اقیانوسیه اخبار بین الملل تسنیم Tasnim

Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Post a Comment

Iklan Tengah Post

Iklan Atas